שאלות & תשובות

איך מזמינים מארז?

זה פשוט מאוד!

כל שצריך לעשות הוא לבחור מוצר, להוסיף אותו לסל הקניות, ולבחור ב"תשלום" בסל הקניות, וזהו!
משם תועברו לתשלום פשוט, מהיר ומאובטח, והמתנה שלכם בדרך!
הזמנות דרך האתר מתבצעות 24/7.
לחלופין, אתם תמיד מוזמנים להתקשר אלינו ל 058-7788791, ונשמח לענות ולייעץ לכם בבחירת המתנה המושלמת ביותר בשבילכם!

מוקד ההזמנות הטלפוני פעיל בימים א-ה בשעות 09:00 -18:00 | ו' וערבי חג: 09:00-13:00

מה המינימום הזמנה?

חברת “מתקתק” מאפשרת הזמנות במשלוח ממחיר מינימלי העומד על 115 ₪ בלבד.

מתי יגיע המשלוח?

המשלוחים נאספים בכל יום על ידי חברות השליחויות המהירות והיעילות שלנו, ועושות את דרכן אל היעד באופן המהיר ביותר.

זמני משלוח:

  • משלוח רגיל – עד 2 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה.
  • משלוח אקספרס – מהיום להיום (רק הזמנות שהתקבלו עד השעה 14:00) משלוח אשר יתקבל לאחר השעה 14:00, יצאו בשעה 09:00 בבוקר למחרת.

חשוב לציין שבימים עמוסים כמו חגים, מועדים מיוחדים ובימי גשם צפויים עיכובים קלים במסירת המשלוח.

מה אתם עושים כאשר המקבל אינו בבית?

במידה והשליח הגיע לכתובת והמקבל לא נמצא, השליח יפעל באחת משתי הדרכים:
מסירה לשכן ועדכון המקבל על כך, או השליח יתאם טלפונית עם המקבל היכן ניתן להשאיר את המשלוח.

אופציה נוספת: במידה ואינך יודע בוודאות אם מקבל המתנה נמצא בכתובת בשעה מסוימת, אנו מתקשרים ומתאמים איתו את המסירה, מבלי לחשוף את פרטיך, כדי לא לפגוע בגורם ההפתעה.

במידה והמשלוח יוחזר לסטודיו ויישלח שוב במועד אחר, נאלץ לגבות דמי משלוח נוספים.

האם המוצרים כשרים?

כל המוצרים באתר כשרים,

אך מכיוון שהמארזים בנויים ממוצרים סגורים ומגוונים, העונים לעיתים לכשרויות שונות, בכל דף מוצר נציין את הכשרות הנמוכה ביותר במארז, כך שבמידה וישנה חותמת בד"ץ על סלסלה, כל המוצרים בסלסלה יהיו בד"ץ.

בנוסף, לשביעות רצונכם תוכלו תמיד להתקשר אלינו ולוודא ספציפית על סלסלה שתבחרו.

האם בטוח להזין את פרטי כרטיס האשראי באתר?

אנו מבינים ששביעות הרצון והביטחון של לקוחותינו הם הדברים החשובים ביותר.

לכן אנו נוקטים בכל אמצעי האבטחה, על מנת ליצור אבטחה מקסימלית ברכישת מוצרים דרך האתר.

בסיום כל עסקה ועסקה פרטי כרטיס האשראי מושמדים. כך שבכל עסקה יידרש הלקוח להזין את פרטי כרטיס האשראי מחדש, אלא אם תבקשו מאיתנו במפורש לשמור עבורכם את הפרטים.